Thermen Berendonck blijft dichtbij haar gasten

Thermen Berendonck blijft dichtbij haar gasten

Wijchen - ‘Een stressvrij leven voor iedereen’. Het is de missie van Thermen Berendonck. Ondanks dat het wellnessresort vanwege de coronamaatregelen noodgedwongen tijdelijk gesloten is, zit de organisatie zelf niet stil.

Ieder weekend bereidden de koks van Thermen Berendonck een ‘shared dining’ box, met de Indiase smaken uit restaurant Tri Dosha. Met de tijdelijke sluiting én met de komst van de avondklok kwamen de koks op het idee om gasten thuis te verwennen met een Indiaas diner voor thuis.

Ultieme welnessgevoel

“Tijdens de lockdown ontvingen we veel mails van gasten die aangaven de heerlijke gerechten uit ons resort enorm te missen. Dat bracht ons op het idee dit te gaan doen’’, vertelt Arvid, Chef-kok van Thermen Berendonck. ‘’Daarnaast bevat onze dinerbox óók nog een paar extra tips en ingrediënten voor het ultieme wellnessgevoel voor thuis, dát maakt onze box onderscheidend.”

De gerechten uit de dinerbox zijn al voor 90% bereid en met behulp van een korte instructie kan men thuis heel simpel, snel en efficiënt een diner uitserveren. Overigens brengen de gastheren en -vrouwen de box gratis bij de mensen thuis in de regio Wijchen/Nijmegen.

Groeiend platform voor ontspanning

Naast gezonde én verantwoorde gerechten, voorziet Thermen Berendonck haar gasten ook van eenvoudige ontspanningstips, video’s met oefeningen, podcasts met meditaties en inspirerende blogs. In maart 2020 introduceerde het resort het platform ‘Ontspanning bij je thuis’ en op dit moment wordt het platform steeds verder uitgebouwd. “Dat doen we met alle kennis en inzet van onze medewerkers van ons resort, maar ook met externe partners die willen aanhaken en vanuit hun expertise kunnen bijdrage aan ontspanning, rust en balans in brede zin. We gaan voor nationale ontspanning en wellness, juist nu het zo nodig is’’, vertelt Fabian Dolman directeur van Familiebedrijf Quality Wellnessresorts.

Niet stilzitten

Stilzitten laat Thermen Berendonck liever aan haar gasten over. De gedwongen sluiting en lockdown wordt volledig benut om de kwaliteit van de organisatie naar een nóg hoger niveau te tillen. Op iedere afdeling en op elk niveau volgen medewerkers trainingen, cursussen én zijn zij druk met het ontwikkelen van nieuwe (belevenis)programma’s, menukaarten en behandelingen. “We kunnen niet wachten om onze gasten weer te mogen ontvangen”, aldus Mischa Colard, General Manager van Thermen Berendonck. ‘’En, we kijken graag vooruit en zijn zelfs alweer op zoek naar nieuwe medewerkers voor diverse functies binnen ons bedrijf!”

Meer berichten

Het lokale nieuws in uw mailbox ontvangen?

Aanmelden