
Fotoreportage
Buurtcamping Nijmegen-Oost groot succes
AlgemeenNIJMEGEN - Elk jaar in juni wordt er in Nijmegen-Oost een buurtcamping georganiseerd bij het Mariënbosch. Dankzij de medewerking van vele vrijwilligers en ondernemers is het elk jaar een groot succes. Zo ook dit jaar van vrijdag 28 tot en met zondag 30 juni.
Tientallen mensen uit de buurt kwamen met de tent naar de camping. Jong en oud heeft zich prima kunnen vermaken. Het was prima campingweer, de kinderen speelden veel met water, deden spelletjes of hingen lekker in de hangmat.
Sommige mensen hadden ook hun hond meegenomen zodat het hele gezin zich lekker op de camping kon vertoeven.
(Foto’s: Eric van Haalen)



































































