
Foto’s
Dag van de Bouw
AlgemeenNIJMEGEN - Zaterdag 20 juni vond de jaarlijkse Dag van de Bouw plaats. Iedereen was welkom om te ontdekken hoe en wat er voor moois wordt gebouwd in Nederland. Zo ook in Nijmegen.
Enkele honderden mensen kwamen kijken bij centraal station Nijmegen, waar een hele nieuwe westelijke ingang wordt gebouwd. Compleet met nieuwe reizigerstunnel en nieuw perron.
Foto’s: Eric van Haalen






















































