Marikenhuis start contactbijeenkomsten voor naasten van patiënten met kanker

Algemeen

Nijmegen - Het Marikenhuis start donderdag 1 april van 10.30 tot 12.00 uur een serie bijeenkomsten voor naasten van patiënten met kanker. Centrale thema daarbij is: ‘Hoe bewaar ik mijn balans?’ In vier bijeenkomsten in het Marikenhuis ontmoet je lotgenoten in dezelfde positie als jij. Je vindt herkenning, steun en bemoediging in elkaars verhalen en mogelijk kun je elkaar tips geven.

Vragen die aan de orde kunnen komen: Zorg je voldoende voor jezelf? Wat doe je goed, wat niet? Wat houd je overeind? Hoe reageert je omgeving op je verdriet en je bezorgdheid?

De bijeenkomsten vinden plaats op donderdagochtend van 10.30 tot 12.00 uur, op 1, 15 en 22 april, en op 20 mei. In verband met Corona kunnen niet meer dan vijf personen deelnemen, dus meld je snel aan.

Meer info en de mogelijkheid om je aan te melden vindt u op www.marikenhuis.nl

Het Marikenhuis, inloophuis voor iedereen geraakt door kanker, ligt aan de Slotemaker de Bruïneweg 163 in Nijmegen.