Basteicafé: de cultuurstrijd om de wolf

Algemeen

Nijmegen - De terugkeer van de wolf in Nederland doet veel stof opwaaien. Donderdag 12 september staat het Basteicafé in het teken van de wolf. Met lezingen van Thomas van Slobbe (algemeen directeur van Stichting wAarde), Karen Hermens (schapenhouder en eigenaar van That Will Do) en Martin Drenthen (universitair hoofddocent milieufilosofie aan de Radboud Universiteit). De bijeenkomst in de Bastei aan de Waalkade in Nijmegen is van 20.00 tot 22.30 uur, entree 5,00 euro. Van tevoren inschrijven via debastei.nl/basteicafe18 (het aantal toegangsplaatsen is beperkt!).

www.debastei.nl