
Fotoreportage
Hoog water
AlgemeenNIJMEGEN - Het water in de Waal bij Nijmegen staat weer hoog. Dat bracht afgelopen weekend veel mensen op de been.
Zij genoten van een mooi schouwspel en warme chocolademelk en koffie TO GO.

























