Show van twee Nijmeegse studentenmuziekverenigingen
AlgemeenNijmegen - De Studenten Bigband Nijmegen (SBBN) brengt, versterkt door muzikanten van het Nijmeegs Studentenorkest Collegium Musicum Carolinum (CMC), op vrijdag 22 en zaterdag 23 juni een show in Brebl.
Zo’n 35 muzikanten brengen de nummers van het album ‘Sylva’ van Snarky Puppy in samenwerking met het Metropool Orkest, ten gehore. Onder leiding van dirigent/arrangeur Berend van Deelen wordt daarna nog een set gespeeld waarna de avond feestelijk wordt afgesloten met twee DJ’s. Dit alles in Brebl, gelegen op het Honigcomplex aan de Waalbandijk in Nijmegen. Aanvang 21.00 uur. Tickets via de site van de SBBN en kosten 10,00 euro, studenten 7,00 euro.
www.sbbnijmegen.nl







