Optreden Nieuw Nijmeegs Kamerorkest

Algemeen Kort nieuws

NIJMEGEN - Het Nieuw Nijmeegs Kamerorkest bestaat uit jonge, getalenteerde en vergevorderde amateurmusici en verzorgt dinsdag 18 oktober een concert. 

Onder leiding van dirigent Sander Teepen brengen zij de mysterieuze achtste symfonie van Schubert (de ‘Unvollendete’) en de monumentale negende symfonie van Beethoven ten gehore. Hierbij wordt het gezelschap in het laatste deel (de ‘Ode an die Freude’) bijgestaan door het Philips Philharmonisch Koor aangevuld met het Nijmeegs Studentenkoor Alphons Diepenbrock en de solisten Jeannette van Schaik (sopraan), Cécile van de Sant (alt), Leon van Liere (tenor) en Frederik Bergman (bariton)

Het lustrumconcert is dinsdag 18 oktober in Concertgebouw De Vereeniging aan het Keizer Karelplein 2D in Nijmegen. Aanvang 20.15 uur. Kaarten 22,50/17,50 euro (< 26 jaar en CJP), via www.nieuwnijmeegskamerorkest.nl