Jeugdorkest De Stefaantjes geeft winterconcert

Algemeen Kort nieuws

NIJMEGEN - Jeugdorkest De Stefaantjes geeft zaterdagavond 16 december het traditionele winterconcert. Het optreden in de theaterzaal van scholengemeenschap SSgN aan de IJsbeerstraat in Nijmegen begint om 19.30 uur. Het thema dit jaar is: celebration. Vrij entree.

Naast het orkest speelt ook een klarinetkwartet enkele stukken. De jongste muzikanten van de cursus ‘Van ritme naar melodie’ laten horen wat ze het afgelopen jaar hebben geleerd. Ben je jong en overweeg je een muziekinstrument te gaan bespelen? Dan is dit een mooie gelegenheid om kennis te maken met het jeugdorkest.